Fredag 23 Oktober

Tjabba!(:
Äntligen LOOOV, fy bubblarns vad skönt!:D Fast mitt lov börjar ju inte så jävla bra, imorse mådde jag inte alls bra så tog två Panodil och for ändå på körlektion på morgonen. Efter körlektionen blev jag helt pigg så då gick jag till skolan och hade en vanlig skoladag. Men på sista lektionen började jag må as dåligt igen och kändes som jag hade feber så då vare bara att åka hem. Härligt start på lovet va!

Förrästen så idag på engelskan kom det två killar som var från USA och pratade, dom var jätte söta och det var så roligt att lyssna på dom. Vi fick även ställa varsin fråga och då frågade jag om dom hade varit i New York, fast ingen av dom hade det. Kändes helt knas eftersom jag själv varit där ju. Men snacka sugen jag blev på att åka till USA igen.


Ikväll har jag bara tagit det lungt och haft en riktigt skön hemmakväll med familjen(: Kommer typ inte änns ihåg sist jag var hemma en hel fredagskväll;O Men det var lika bra att stanna hemma nu när jag inte varit så frisk, så får jag föröska kurera mig så att jag inte resten av lovet blir sängliggande. Kollade iallafall Idol, rocktema var det och Erik är nog en av mina favoriter helt klart! Men idol eftersnack vad fan är det för skämt?


Nu ska jag bädda ner mig i sängen,pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: Linnea

Krya på dig, sötnos:)

2009-10-24 @ 12:51:38
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0