Fredag 2 Oktober

Tjabba!(:
Idag har det kännts som en sjukt lång dag, har hunnit med så mycket(: Började dagen med att stiga upp vid halv sju och kollade termometern som visade -11,5C, jag trodde inte mina ögon! Det var nästan så att jag tog typ vinterjacka på mig, men nu åker då iallafall vantar på! HAde vanlig skoldag som rullade på bra!(: Nu är iallfall vårat tryck klart till musmattorna och det blev skit bra! Nu ska vi bara lämna in det till tryckeriet(:

Efter skolan så skulle vi egentligen åkt till tryckeriet men det gick inga bussar som vi skulle hinna med. Så istället gjorde jag en grejj som jag visst hade "lovat" Emma att göra;) Hon poshade på mig som fan och till slut gav jag med mig och gick och gjorde det. Jag var så galet nervös innan och höl på att kissa på mig och ville bara springa ut därifrån. Men det tog typ två sekunder och gjorde inte alls så ont och jag blev skit nöjd!(: Ja jag kanske ska berätta vad jag gjorde då. Jag gjorde hål i naveln!!!:D Äntligen efter att typ velat ha det i 3 år, så var det kanske dags om man säger så.

Efter det skulle jag,Jenny och Linnea träna på Inpuls, Happy friday var det och det var visst massa andra bekanta ansikten som också skulle göra det så vi blev ett helt tjejgäng!(: Det var iallafall Forza som gällde, man tränar med träsvärd, det var lite roligt men inte någon favorit direkt. Var lite rädd om min navel också så tog det ganska lungt men det gick bra(:

Här är mitt hål i naveln(: skitdålig bild men tog med mobilkameran


Nu ska jag sova, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: Mimmi

vad fuskigt att du har en piercing i naveln! Jättefint :D

2009-10-04 @ 11:17:02
URL: http://mimyy.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jag förstår att du var nervös. Tack så mycket :D

2009-10-04 @ 23:22:38
URL: http://mimyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0