Update

Tjaaa!(:
Min söndagskväll har varit sådär riktigt mysig. Jag har spenderat den med mina flickor Jenny och Amanda(: Det var år och dagar sedan bara vi tre umgicks eller okej typ två veckor men det är sjukt lång tid för att vara oss;O Vi gjorde inte alls något speciellt, typ satt vid datorn i några timmar,lyssnade på musik,fikade kladdis med vaniljvisp + jennys efterrät och pratade på om allt möjligt.

Sen när jag knallade hem från dom så regnade det och det hade blivit sjukt halt och slaskigt, fy tusan vad jobbigt det var att gå hem. Jag blev nästan sådär riktigt arg på vädret, snön som hade lagt sig så fint med några minusgrader ute var ju helt perfekt. Men nej då ska det bli äckligt slaskigt och jag verkligen HATAR slask, tur att jag inte bor i Stockholm då x)

Gullebarn!(:


Nu ska jag hoppa i säng, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0