Torsdag 5 November

Tjennare!(:
Imorse när jag vaknade var det gråt och tråkigt ute och när jag går hem från h&m är det ett vit täcke över hela staden, åh så mysigt!(: H&M idag också, idag fick jag testa på en helt ny grejj. Jag fick klä om fyra skyltdockor som står inne i butiken på ungdomsavdelningen där jag är. Det var inte en lätt match, kläderna skulle vara jätte noggrant strykna och stryka är då verkligen inte min grejj så det tog ju evigheter och allt blev ett enda kaos;/ Men till slut fick jag till det med lite hjälp och det blev faktiskt riktigt bra!(: Så ta er en extra tid nästa gång ni är på h&m på ungdomsavdelningen, dom är ju praktikantgjorda som sagt x)

Slutade iallafall vid tre från h&m eftersom det var kick-off med UF-företagen, det var faktiskt ganska trevligt vi minglade lite och träffade på massa härliga personer(:

Just nu vill jag bara ha en massa saker, här kommer en lite lista:
-over knee stövlar
-svarta eller gråa chinos
-Uggs
-En sån där rund halsduk (vet inte vad dom heter)
-Nya mörka jeans
-En ny väska
-Min jacka som anländer från Kina snart!


Nu väntar nyaste avsnittet av 90210 på mig,pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0