Torsdag 12 November

Hallå!(:
idag har det varit en riktigt lång dag, H&M från 08:00-17:00. Jag tog igen några av timmarna som jag missade igår. På morgonen så åt vi en nyttig frukost tillsammans allihopa och så kom det en hälsocoach från H&M i Stockholm och pratade om motion och hälsa. Det var en bra och lärorik föreläsning, vi fick även testa göra några övningar med några stora konstiga gummiband x) Sen har dagen bara rullat på som vanligt, men dom sista timmarna var det ganska tung för jag gick omkring med en ständig huvudvärk.


Just det idag fick jag stå och packa upp barnvaror, gissa om det fanns några söta babykläder? Jag blev helt kär i vissa av dom och man önskade sig nästan att man hade sig en liten bebis som man fick köpa alla dom där gulliga kläderna till(: Men det sötaste måste ju ändå vara dom här nya overollerna för bebisar som har öron på luvan. Jag kommer ihåg när jag var mindre tänkte jag alltid att en sån där overoll med öron ska mitt barn ha. Det tänkter jag fortfarande för jag tycker det är as gulligt, så funderar nästan på att köpa en sån nu för tänk om det inte finns såna när jag får barn;P haha

Nu ska jag sluta svammla och gå och lägga mig, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0