Tisdag 17 November

Halloj!(:
Idag hade vi sovmorgon till ett, underbart om jag får säga det själv!(: bara religion och idrott som stod på schemat. På idrotten begav vi oss upp i höga äventyrsbanan, sjukt roligt men sjukt skakiga ben jag hade. Har varit uppe i den en gång tidigare men det var nästan värre än vad jag minns. Haha fick även vara den som säkrade och tog ner allihopa och när Kenneth (läraren) skulle komma ner då åkte Maria upp istället x) haha det var nog en ganska rolig syn kan jag tänka mig, tur att Danne höll i mig iallafall.

Men den här dagen har ändå inte varit bra, jag har varit helt nere. När jag kom till skolan ville jag typ bara lägga mig ner och gråta. Det är som att jag har bara velat försvinna härifrån ett tag, jag har typ inte änns dragit på smilebanden och då är det riktigt illa för att vara mig. (ni som känner mig vet ju att jag är en ganska pigg och glad tjej som alltid har skrattet med sig) Det värsta av allt är att jag inte änns vet varför, det är som att allt är en enda stor gröt, jag får helt eneklet skylla på det deprimerande vädret.....

Åh vad bra favvoserierna var ikväll, nog kom det några tårar också<3


Nu ska jag sluta klaga och kila härifrån, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0