Söndag 29 November

Gårdagen var riktigt trevlig hos Elina, fast sen blev det helt knasigt. Började med att jag och Olivia åkte till Elina där redan dom flesta tjejerna i deras klass var. Vi spelade spel och hade det riktigt trelvig, härliga tjejer det där var(: Sen kom även några killar från deras klass också, så det blev en fullproppad lägenhet:P Vid tolv drog vi in till Allstar men det slutade inte riktigt som jag och Olivia hade tänkt oss, det blev inge Allstar för oss utan istället följde vi med några till en lyxlägenhet. Vid tre blev det iallafall hemfärd för våran del och det var nog tur för jag hade nog inte orkat vara vaken så mycket längre efter förra natten med någon timmes sömn bara.


Idag är det söndag och Första Advent, oj vad tiden går snabbt. Här hemma har vi julpyntat för fullt, åhh vad jag tycker om julen!(: Har börjat fundera ut julklappar nu för det är ju inte alls länge kvar(:

Annars så har jag pluggat körkortsteori för fullt, jag blev helt glad att jag klarade repetiotionsfasen men tror ni då inte att det är två till prov på den fasen också, åh vad less jag blev! Men nu har jag iallafall klarat 2/3, imorgon blir det väl att göra bort den sista.


Jag vill se New Moon igen!


Nu ska jag gå och lägga mig, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0