Söndag 22 November

Hallå!(:
Gårdagskvällen var riktigt lyckad(: det började med spelkväll/förfest i Elinas nya lägenhet, åh gud vad fin den var och hon hade gjort det så mysigt. Den där tjejen är verkligen värd det!(: Hos Elina var vi antnäsgänget som består av världens bästa Jenny,världens bästa Amanda,världens bästa Elina,världens bästa Olivia,världens bästa Jokki,världens bästa Linnea och världens bästa Elin!(:<3 haha var bara tvungen att skriva alla;P

Vi hade det iallafall sjukt trevligt, och vid halv elva drog vi in mot staden och skulle på en annan fest innan vi gick in på Allstar, men den festen sög hårt så vi stack därifrån. Så det blev allstar för hela slanten och ännu en gång fick man vara alviksdamlag, börjar kännas riktigt bra;) Inne på Allstar träffade vi mycket härligt folk, men som sagt allstar är inte riktigt våran grejj så det blev inte så långvarigt för några av brudarna. Men jag och Olivia stannade där ganska länge, sen drog jag med Max och Adam till matstället och käkade pizza. Dom där två filurerna är ganska roliga, dom åt kebabpizza och doppade det i smälltost, fy fan vad äckligt det var;P Sen drog jag med dom och några andra killar till Adams lägenhet och blev kvar där ganska länge. Vid halv fem kom min papi och hämtade mig,Olivia och Linnea, då var då jag iallafall helt död.

Några av girlsen inne på Elinas toa(:


Nu ska jag kila, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0