Söndag 15 november

Hallå!(:
Lördagskvällen spenderades långt ute i skogen(klöverträsk) hos Boman med tjejerna från gamla 9A och 9B!(: Sjukt trevligt att träffa alla igen, eller iallafall nästan alla. Innan alla hade kommit fick jag,jenny och Jokki testa Wii Fit, det var as roligt! Men det bästa var nog när Jenny skulle spela för hon är inte alltid så bra på sånna spel, haha så jävla kul det var!;)

Boman bjöd på Tacopaj till middag som var kanon och under middagen fick alla världen skrattanfall, jag kunder seriöst knappt äta något för att jag höll på att dö av allt skratt>.< Det blev även efterrät som Jokki bakat, så gulligt av henne att göra efterrätt och den var faktiskt god även om den inte smakade så mycket choklad, haha(:

Resten av kvällen spenderades med massa skvaller och prat, precis som det ska vara när man inte träffat alla på ett tag.Vid halv ett tiden började vi rulla hemmåt efter en helt trevlig kväll:D Jag har bestämt mig för att det inte ska få dröja lika länge innan jag hälsar på Boman igen(:


Idag har min kompis varit min Engelskabok som jag har tillbringat hela dagen med. Den ska vara utläst imorgon och jag har fortfarande mer än halva boken kvar att läsa:O Läsa böcker är inte prio ett i mitt liv om jag säger så!

Ska väl fortsätta läsa då, pusstjing(:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0