Måndag 30 November

Tjennare!(:
Jaha då var en ny skolvecka igång igen börjar bli riktigt skoltrött nu eller så är jag bara allmänt trött? Idag när jag vaknade var jag iallafall helt glad för att det var så kallt ute och så tänkte jag att nu måste ju ändå snön komma. Men när jag åker hem från skolan är det äckligt regn och kolsvart ute,när kommer den riktiga norrländska vintern?:O


Ikväll har iallafall alla vi antnästjejer hjälpt fotbollsgym att inventera på Coop. Jag jobbade med Olivia och våran schampoo hylla tog typ två år att räkna för allt var så huller om buller. Men annars gick det ganska snabbt vi var där i drygt tre timmar plus att det var hur många andra som hellst som också inventerade där. Det känns iallfall bar att ha gjort en god gärning idag och hjälpt fotbollsgym att samla in pengar, plus att man fick varmkorv och bullar;Phaha


Dagens Outfit


Topp-H&M
Leggins-Vila
Skor-Convers
Armband-H&M och himmlakatten

Nu blir det sängen på momangen,pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0