Måndag 23 November

Tjennare!(:
Sitter här och dricker ett glas oboy och äter en skorpa,mumms! Det var sjukt längesen jag åt något av det för vi har varken oboy eller skorpor hemma någon gång typ;O

Har knappt sovit 5 timmar inatt och jag är en sån där människa som behöver ganska mycket sömn för att överleva. Jag hatar verkligen att inte kunna sova, det är bland det värsta jag vet. Speciellt när jag är en sån som lägger sig på kudden och så tar det fem minuter så sover jag. Så jag har varit som en jävla zombie på skolan idag;S Tur att vi bara hade en lektion idag då, fast det visste jag dock inte när jag kom till skolan.

Ikväll har jag varit på Afro med Jenny och Jokki, fan vad roligt det är men jag blir alltid helt snurrig i huvudet av det där:P

Nu ska jag på riktigt gå och sova på dirren,pusstjing(:
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0