Måndag 2 November

Halloj!(:
Första skoldagen avklarad, tur att vi hade sovmorgon för annars hade jag i princip varit helt död på skolan. Somnade inte förrän halv två igår typ plus att under helgen har jag nog förlorat en del sovtimmar. Men ändå sitter jag här nu framför datorn, skärpning Maria! Skoldagen var iallafall helt chillbill och det var härligt att träffa alla klassisar igen(:

Ikväll har jag varit på bio med Louise och Danne, vi kollade den här michael jackson filmen- This is it. Den var faktiskt myckte bättre än vad jag trodde och det var så himla coolt att se allting, hade nog blivit en grym turne det där. Haha fick mig även många härliga skratt också med dom där två filurerna, en helt klart trevlig måndagkväll(:


Nu blir det att hoppa i säng, pusstjing(:


Kommentarer
Postat av: Lena

Haluuu, jag vet inte om du fått mitt sms om fotningen imrogon? om det går bra? (:

2009-11-03 @ 19:54:53
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/
Postat av: Jokki

¨åh jag vill också se den :)

2009-11-03 @ 21:51:40
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0