Måndag 16 November

Tjennare!(:
Haha satt just och kollade i den nya skolkatalogen för högstadiet som min lillebror kom hem med idag. Shit vad små alla är tänk att det bara var ett par år sen man själv gick på högstadiet. Men jag fick typ choken hur stora vissa bilvit, i mina ögon är dom fortfarande typ åtta år och så helt plötsligt går dom i sjuan. Kollade även på alla söta nior som jag haft som konfrimander i sommras(:

Idag hade vi nationella muntliga i svenska, ämnet var Relationer och andra starka band. Jag pratade om min relation till min lillebror och jag tror det gick ganska bra, läraren verkade nöjd och Emma blev typ rörd till tårar;P haha

kvällen har beståt av ett 45 minuter Spinningpass på Inpuls med Linnea, blev helt slutkörd! förrästen så satt jag brevid den där svettiga killen igen som typ gör en hel basäng av sitt svett runt sin cykel, fy fan vad äckligt det var!:O

Nu ska jag farma lite på fejjan, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0