Lördag 28 November

Tjabba!(:
Igår blev det en myskväll här hemma i Antnäs med mina två flickor Jenny och Amanda(: vi kollade Idol, sjukt bra var det och Erik dominerade totalt hela tävlingen, fy sjutton vad bra han är!:D Haha sen kollade vi även eftersnacket och höll på att kissa på oss i Amandas soffa för att det var så förbannat roligt, hon Katrin som är med i idol eftersnack kan ju inte vara helt hundra;P
Natten blev däremot världens drama och jag fick inte många timmars sömn, usch vad hemskt allt var!

Idag har vi varit på UF-mässa i Strandgallerian, vi stod där från 10 till 15. I början gick det inte så bra men sen fick vi igång försäljningen lite, fast det var inte våra musmattor som var fokuset idag utan våran frågetävling vi hade gjort. Det var många som deltog och det var ju bara roligt(: Träffade mycket härligt folk och många har så himla smarta idér. Jag och Emma jobbade iallafall på bra idag men mina fötter är typ helt döda nu efter att stått upp i fem timmar.

Ikväll hade jag inte riktigt planerat något speciellt, men jag gjorde en helvändning. Nu blir det att åka med Olivia till Elina där dom har klassfest sen Allstar typ, så ja nu får jag bli en som går idrotts istället(: Haha


Nu måste jag kila,pusstjing(:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0