Lördag 14 November

Tjennare!(:
Gårdagskvällen bjöd på festligheter, det började med förfest hos en tjej i Bergnäset som jag knappt känner men jag hänkade med Linnea och Amanda P(: Det blev bara en lite förfest med några fler tjejer som jag inte kände och vid elva åkte vi in mot Kaffelino. Först var det knappt några människor där så jag blev less och ville gå till Cleo men bara efter ett litet tag blev Kaffelino proppat med människor så stämmningen höjdes och det blev äntligen lite drag där inne(:

Fast Linnea och Amanda gick till Cleo men jag hittade några av min klassisar som var där så det blev att umgås med dom, vi dansade loss på dansgolvet också en hel del;P Sen helt plötsligt följde jag med några basketkillar och hälsafriskvård tjejer till Cleo. När vi hade visat leg och skulle betala in oss kände vi att det inte var värt det så då knallade vi tillbaka till Kaffelino. Men då orkade vi inte gå in där igen så då blev det att gå tillbaka till Matstället och sen vidare till Max. Så det blev att gå en hel del och jag höll på att frysa ihjäl! Men kvällen var ändå ganska lyckad och jag hoppade i säng vid halv fyra tiden.

Här kommer några bilder från kvällen:


Nu måste jag kila,Pusstjing(:


Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHA, mina läppar ser verkligen röda ut!

2009-11-15 @ 18:36:52
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0