Fredag 20 November

Tjabba!(:
Äntligen fredag och en efterlängtad helg har jag framför mig nu(: Idag har vi haft skola från tio till två men typ bara en seriös lektion, sånt är ganska underbart när man är helt slut på fredagar och bara vill ha helg. Vi fick iallafall affärsplanen färdig till UF-företaget och nu är nästan allt fixat till nästa lördag då vi ska ha någon slags UF-mässa i Strandgallerian.

Efter skolan knallade jag på stan ett tag medans jag väntade på att mamma skulle komma och hämta upp mig. Jag kikade in på H&M en snabbis och fick veta att min handledare har blivit butikschef på H&M som är på storheden!(: Åh vad glad jag blev för hennes skull men ändå jätteledsen för att jag inte får ha henne som handledare nå mer efter jul, för hon var så himla söt och snäll men jag hoppas det blir bra iallafall(:


Dagens Outfit

Tröja-Vila
Linne-Gina Tricot
Jeansleggins-Vero Moda
Skor-Convers
halsband-Gina Tricot
Armband-H&M

Nu är det dags för fredagsmiddag,pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0