Fredag 13 November

Tjabba!(:
Idag är det fredag den 13, men för min del har jag inte haft speciellt mycket otur än så länge iallafall. Skolan rullade på som vanligt idag, vi fick gå och prova studentmössor också på kungsfågeln. Härligt tänkte vi att äntligen få beställa dom och ha det klart, men nej då får vi höra att det blev nå fel på allas beställningar så vi måste beställa om! Sjukt less, nog för att det var bra att vi gick och provade storleken och så iallafall(:

Ikväll blir det PARTYYYY iallafall, först var jag inte alls så taggad och typ ingen annan heller. Men nu blir det förfest på bergnäset och sen drar vi mot Kaffelino! Vi ses i dimman people!;D


Kvällens Outfit

Topp-H&M
Leggins-Vila
Skor-scorette
Armband-H&M och Kapphal
Örhängen-Cubus

Nu ska jag kila,pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0