Sönsdag 24 Maj

Tjabba(:
Phu nu är jag äntligen hemkommen från Munviken(: Helgen har beståt av massa saker:
Torsdag:
-Rolig bussresa påvägen dit med Jenny som min busskamrat, ojoj vad vi flummade oss men såna är vi ju;)
-Hände inte så mycket annat på torsdagskvällen förutom kvällisfika.

Fredag:
- Jag och Jenny höll i en lektion, gick inte så bra från början men det tog sig.
- Gick kamratstigen och min grupp ägde, löste alla stationer galant.
- Badade badtunna i massor, några badade också i havet men badkruka som jag blivit doppade jag bara fossingarna sen var det kört för mig.

Lördag:
- Jag och jenny höll i en till lektion och den här gången gick det kanon, ballongleken blev utav en favorit(:
-På kvällen blev det lek och bus, sen även massa spökhistorier. Gissa om man var rädd.

Idag:
- Bara massa städning och packa ihop och sen fick jag,jenny, moa och Jacob våra efterlängtade glassar;P
-Bussresan hem blev det movietime med nån film som jag inte kommer ihåg namnet på, kanske för att jag typ sov halva vägen hem;)


Btw jag har typ blivit fotarn nummer ett men det är för att min kamera hänger med på alla fester;) kollar runt på olästa bloggar och får se mina bilder överallt, men det är lugna puckar:D

Nu ska jag kila och äta hemlagad middag, gissa om jag har längtat(: pusstjing


Kommentarer
Postat av: jokki

jag har sakant er i helgen, har mest varit hemma och chillat vettu :D

2009-05-24 @ 18:15:46
URL: http://jokkihanna.blogg.se/
Postat av: linnea

haha, men din kamera är så bra & fin! :D

2009-05-25 @ 21:37:25
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0