Söndag 31 Maj

Hej hopp(:
Lördagskvällen blev riktigt nice(:
-Åkte in till Victor i bergnäset.
-Hälsade på hans farmor och farfar och blev även bjudna på lite glass, fick även låna deras cyklar.
-Vi rullade in mot stan för att möta upp Jenny och Alex.
-Drog till hälsans och spelade lite basket.
-Mötte sedan upp Amanda och så rullade vi vidare in mot norra hamn.
-Det var en full stan med massor av bilar på Luleå cruscing, haha det var riktigt roligt att kolla på alla fulla människor som åkte runt i sina bilar, träffade även endel kändisar, mest från klassen(:
- Blev kvar i stan till ungefär halv ett sen började jag och Victor rulla hem mot bergnäset, höll på att frysa ihjäl när vi passerade bergnäsbron.

Idag har det känts som man har blivit förflyttad till södra europa eller nå, vilken värme! När jag och Victor vaknade trodde jag det var dåligt väder för att victor hade sin blåa rullgardin nerdragen, men nej det var ju inte ett moln så långt ögat kan nå. Blev att åka tillbaka hem en sväng för att victor hade glömt hela sin packning hemma i antnäs, smart! Åkte sedan tillbaka till begnäset igen där vi även träffade på Jenny som var påväg till sin farmor. Vi åkte och lämnade cyklarna hos Victors farmor och farfar som vi hade lånat, riktiga racer cyklar;) Gav victors farmor en liten blomma och blev även bjudna på fika där idag igen. Efter det blev det hem till Victor och ta det lungt ett tag innan papi skulle komma och hämta mig.

Har även hunnit gå en lång promis såhär nu på kvällskvisten med Jenny, vi gick såklart och snackade på så det blev inte en tyst stund(: Men oj vilken träningsvärk jag har, har gått som en riktigt kärirng hela dagen. Mina ben är som två stela pinnar, tar mig knappt upp för trappen här hemma. Det är ju ett tecken på att jag kanske ska börja träna igen eller vad tror ni?;P

Imorgon är man ju också ledig, men då kommer jag befinna mig nergrävd i matteboken! Btw vad hände med Jarmo som skulle vinna hela Robinsson?

Grattis mamma på mors dag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0