Måndag 18 Maj

tjabba(:
Ännu en till stekhet dag, idag blev det inte änns jacka till skolan och då är det verkligen sommar(: Hade en lång skön sovmorgon idag, kom till skolan och hade bara två lektioner Engelska där vi fick veta nationella och betyg. Jag fick G och det förvånar mig inte alls eftersom jag är så kass i engelska, och jag tror jag har bestämt mig för att inte köra på Engelska B. Jag vet det är sjukt bra att ha läst det, men får väl läsa upp det senare om det behövs.
Sen hade vi Praktisk marknadsföring B och fick veta betyg, MVG fick jag och det känns kanon(:

På tal om något helt annat så har jag typ gått och blivit döv på ena örat. Det började igår med att jag fick lite lock i örat och sen under natten har det bara blivit värre, så nu hör jag knappt nå på det högra örat. Mamma spollade igenom mitt öra med revaksör som ska lösa upp det, men icke det blev bara värre:O Så imorgon blir det vårdcentralen för hela slanten, ajaj:/


Idag blev det bort med höst/vinter skorna och fram med vår/sommar skorna(: Det här är inte änns alla mina skor:O
Höst/Vinterskorna

Vår/Sommarskorna


Behöver nog inköpa några nya sommarskor för vissa är ganska slitna. Men mina favoriter är ju helt klart mina nya gladiatorsandaler, erkänn ni är lite avundsjuka?;)

Nu måste jag kila, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: Linnea

ojoj, vilken skosamling! :o haha :D

2009-05-19 @ 09:01:57
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0