Fredag 8 Maj

Det är ingen vanlig dag för det är Olivias födelsedag, Hurra Hurra Hurra! Grattis Gumman på 18 års dagen!:D

Äntligen fredag och helg som ska bli så skönt!(: Idag har det varit en lugn skoldag, först hade jag och Jenny livskunskap och där fick vi göra nå jävla Shing hiu grejj. Det var typ nån kinesisk avslappnings grejj och våran lärare tog det helt seriöst så det var as kul x) Efter det hade vi matte, där det mest blev plugga till nationella som är på tisdag! Shit sitta fyra timmar och göra prov, vem klara av det liksom? Sen knallade jag till min skola för att ha en lektion som vi typ inte änns hade eller vi fick bara veta proven och Maria spikade det, så det kändes bra!(:

Sen knallade jag och Jenny in till stan för att inhandla present åt Olivia till imorgon, sen så gick vi typ på stan i nån timme. Åh vad mycket fina vårkläder dom har fått in i alla butiker, jag vill bara ha allt typ!:D

Yes har äntligen fått låten: Hurtful- Erik Hassle, den är ju bara för sjukt bra!:D


Dagens Outfit


Linne- Vila
Jeans- Gina tricot
Hårband- H&M
Halsband- H&M
Skor- skopunkten

Nu ska jag kolla in alla andras bloggar, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0