Fredag 15 Maj

Tjenixen(:
Äntligen fredag och en riktigt bra fredag också(: Dagen började med livskunskap kvart över åtta, där satt vi och lyssnade på en i våran grupp som hade haft ungdomskriminalitet som projektarbete så hon redovisade lite för oss. Det var faktiskt väldigt intressant att lyssna på. Efter det fick vi även veta vårat slutbetyg i livskunskap och jag fick MVG(: Sedan knallade jag, Jenny och Jokki in till stan för att köpa present åt Cia, efter det bestämde vi oss för att käka lunch på dagobert. det var sjukt längesen jag åt där men det var super(: Sen hade Jokki nämligen kört bil till skolan så innan vi åkte tillbaka till gymnasiebyn så fick vi åka på en liten tripp med Jokki, och ja, jag tycker fortfarande att det är lika coolt att åka med alla som nyss tagit körkort:D


Dagens Outfit


Topp-Gina tricot
Leggins-Gina tricot
Skor-Convers
Väska-Adidas

Nu var det visst dags för middag, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0