Fredag 1 Maj

Tjenna(:
Kvällen igår blev väldigt lyckad även om den var helt oplanerad;P Det började med att vi var ett gäng hos Sal och träffade massa Antnäsgrabbar som man inte pratat med på länge(: Hos sal blev det även badning i bastutunna för Elina och Jokki och några grabbar. Sen hände världens roligaste sak nere i deras lilla "gym" dom hade. Sal skulle nämligen visa hur stark han var för mig och Elina i bänkpressen men lyckades inte så bra med det och det hela slutade med att han tappade hela stången och spillde ut ett glas med vin och en öl. Jag och Elina höll på att dö av skratt! Sen var Jokki chaffis och så åkte jag,Jenny,Amanda,Elina,Viktor,Cia och Jokki till Halles stuga i Karlsvik(: Där var det några grabbar från idrotts och vi hade det väldigt trevligt i hans stuga, det där folket är ju bara för roliga;P

För första gången blev det faktiskt lite bilder med min kamer, så här kommer lite bilder från kvällen(:


Haha den roligaste bilden är ju på löv, ser ut som att han har välrdens största mun;P

Nu ska jag kila ut i det fina vädret, pusstjing(:


Kommentarer
Postat av: korttrixaaarn(;

snor nån bild så du vet:D

2009-05-01 @ 18:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0