Update

Tjenna mittbena;)
 Det är inte ofta jag skriver två inlägg per dag, men någon gång ska det väl hända;) Jag tänkte berätta för er trogna läsare att jag äntligen har sett alla avsnitt som hittils har kommit ut av 90210, kors i taket vad bra det är!:D Jag har kommit på att jag får värsta kicken av att se på serier, det är som en drog för mig! För när jag typ inte har sett någon serie på ganska länge så känner jag mig typ nere men direkt jag får se ett avsnitt av någon serie som jag tycker är bra så går mitt humör upp i topp;)

För att svara på Linneas kommentar så har jag bara drömt om kändisar en gång förut;P Det är Amanda som alltid drömmer om kändisar;)hehe

Shit vad jag nöter Taylor Swift album Fearless, det går på repet på min Iphone everyday. Men det kanske inte är så konstigt för kvinnan är ju sjukligt bra, och alla låtarna på det här albumet är super (förutom någon kanske). Så om ni inte har laddat hem albumet så måste ni göra det nu! Tack Amändi för att du tipsade mig om det;)

This love is difficult, but it's real
Don't be afraid, we'll make it out of this mess
It's a love story, baby, just say yes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0