Torsdag 5 Mars

Hallå(:
Idag har det bara varit en sån här slö dag då jag bara suttit inne. Eller ne inte prick hela tiden har faktiskt varit ute och sprungit;P Men jag behövde en sån här dag därför att jag pluggat hela dagen, japp ni hörde rätt! De är ju nämligen så att vi har tre prov till veckan. Så vad gör man inte när man har lov, jo pluggar. Jag fattar inte hur fan dom lärarna lyckades med det men så är det bara. Och i Svenskan vet ja fan inte änns vad vi har prov på, eller jo bara att det typ handlar om Shakespear men liksom inte vad. Det enda vi har gjort är typ att kollat på tre filmer och sen tror hon typ att vi ska vara extremt allmänbildade eller nå. Nä nu orkar jag inte änns tänka mer på skolan.

Jag läste nyss Felicias (Olivias storasyster) Resedagbok, jag säger bara fan vad avundsjuk jag är på dom!(: Dom verkar ha det hur bra som hellst, nyss var dom på Galapagosöarna och snorklade och verkade leva loppan. Dom hade till och med sovit ute på en båt under stjärnklar himmel, fatta coolt det är ju som i en dröm. Jag hade också velat göra något sånt dära att fara till massa olika länder och vara borta typ ett halvår eller nå. Och läste att dom typ har mindre än 29 dagar kvar tills dom är hemma igen!;O Jag tyckte det kändes som dom for nyss men dom har redan snart varit borta i ett halvår, hejjbara vad tiden springer iväg>.<

Nu ska jag kila och kolla lite 90210, Ha det gött:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0