Torsdag 12 Mars

tjabba(:
Idag fyller min far ett år äldre, så Grattis till honom!(: Blir nog att käka lite tårta senar hoppas jag;) mumms


Måste berätta min puckade dröm jag hade inatt. Jag drömde att vi var hos Amanda typ hela gänget och så var det som sådär lite dålig stämmning mellan alla, och jag och Jokki började typ kaxa mot varandra. Sen så ville typ inte Elina prata med mig och jag fattade som inte varför. Sen iallafall efter ett tag så skulle dom ta upp något med mig som jag hade gjort. Och då var det nämligen så att alla tyckte jag var jätte dryg och sen så ville typ ingen vara kompis med mig längre och då sprang jag hem helt tårögd.:O Men sen efter typ någon timme så kom alla tjejerna till mig och sa att vi skulle på bröllop, då var vi nämligen bjudna på Brad Pitts och Angelina Jolies bröllop;) Och just när vi skulle kliva in genom kyrkodörrarna till bröllopet så vaknade jag;O Jäklarn wierd dröm alltså;P Jag fattar som inte var man får allt ifrån när man drömmer, det kommer då alltid vara ett stort mysterium för mig;P

Nu ska jag kila, tjing
 

Kommentarer
Postat av: linnea

ovanligt att nån kändis är med i din dröm då ;)

2009-03-12 @ 21:20:24
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0