Tisdag 31 Mars

Hallå(:
det här blir ett kort inlägg för jag ska snart gå och sussa i min sköna säng men kände att jag var tvungen att skriva ett litet inlägg innan;) Idag så kom det ju som vanligt ett nytt avsnitt av One Tree Hill och Gossip Girl(: One Tree Hill var som vanligt så jäklarns bra, satt typ med gråten i halsen i slutet när det handlade om Brooke och Julien. One Tree Hill ligger verkligen på topp nu och jag hoppas det håller i sig till säsongens slut. Gossip Girl var också ganska bra men jag tyckte det spårade lite men det är ju typ de Gossip Girl är känt för i serieväg om man säger så. Men jag saknade mina babes som jag alltid brukar se det med, men nästa vecka kollar vi det tillsammans!(:

Jag och Victor såg nyss klart den här nya filmen Marley and Me, åh vad gullig den var. Jenny tipsade mig om den men jag körde inte på hennes stil att gråta ner hela kudden;phaha Men nog var den allt lite sorlig där i slutet, så om ni inte sett den tycker jag ni borde se den(:



Nu ska jag hoppa i sängen, pusstjing(:
 

Kommentarer
Postat av: Amanda L

aaw, synd att inte det är nå avsnitt nästa vecka, å att inte jag är hemma ;/ men vi får se det näre kommer ut. den 20 april ;>

2009-04-01 @ 20:03:40
Postat av: Linnea

alltså seriöst, bli min mammas film-kamrat, hon ser alltid samma filmer som dig/amanda/jenny :o

2009-04-03 @ 22:35:09
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0