Tisdag 24 Mars

tjao(:
Alltså sabblarns vad ont jag har i mina ben det är helt sjukt känns som att jag typ har gått upp för kebnekaise och sprungit ner igen ( inte för att jag har en aning om hur det känns) men ändå. Det liksom verker i fötterna och benen är helt stela och ryggslutet gör så ont att jag inte änns kan böja mig ner. Ne så farlig trodde jag ändå inte att det skulle vara att jobba på h&m men ser ni det är det. Eller kanske inte riktigt så farligt men jag som är nybörjar där och inte är van att stå upp i åtta timmar på det där jävla betong golvet. Men dom sa att det går över efter sisådär 3-4 dagar, så då kan jag bli en vanlig människa igen.

Tisdagar innebär ju ännu ett sprillans nytt avsnitt av One Tree Hill och Gossip Girl!:D One Tree Hill var lika bra som alltid och hujja vad jag grät det bara sprutade ut tårar i slutet. Det handlade om massa gamla karaktärer som varit med men som dött. Tur att jag inte såg det med Amanda och Jenny idag för då hade dom typ fått choken x) Gossip Girl var väldigt dramatiskt och alla hånglade med varandra hit och dit. Ne jag tycker Gossip Girl har tappat lite nu faktiskt sen uppehållet men hoppas att det höjer sig nu mot slutet.




Nu ska jag be mamma massera mina ben så att jag kanske kan ta mig upp ur sängen imorgon, pusseli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0