Söndag 8 Mars


Hallå(:
Har inte hunnit skriva något i helgen för jag har haft fult upp;P
Fredags:
- Var jag med Olivia på dagen, vi bakade rull- rån som inte blev någon höjdare om jag säger så x) Men det var ju första gången så då får man väl misslyckas lite. Och vi brännde oss flera tusen gånger på det där jäkla järnet och plus att det var jätte svårt att rulla dom också. Nä  bättre lycka nästa gång(:
- På kvällen åkte jag till Victor, han var i bergnäset. Vi skulle umgås med några av hans kompisar men det blev inget så vi hade en chill hemmakväll hos honom med godis i stora lass!(: Just det de var helt läskigt på kväll. Vi var ute och rastade Victors hund Quila och så kommer de två polsibilar efter varandra fullproppade med poliser. Sen så hör vi massa turkar som står och skriker åt varandra. Så det hade typ varit något stort bråk där innan. Så ni får nog passa er om ni befiner er på Stengatan någon helg;P

Lördags:
- Sov ju hos Victor så var med han till typ ett då mina päron kom och hämtade mig.
-Var ute och sprang ( sorry Amanda att jag sprang utan dig:()
-Åt middag hos Jenny med hennes familj och hennes farmor. Gulle familjen som bjuder mig på middag bara för att jag inte ville äta själv;) Det var iallafall super gott. Sen blev det fika på det eftersom Jennys bror fyllde 20 år. Så vi var typ jästa paddor efter det x)
- Sedan begav vi oss till Jokki och kollade Melodifestivalen med henne,Elina och Amanda(: Efter det satt vi mest och chillade och pratade. Det blev en trevlans kväll(:

Och idag har jag inte gjort ett skvatt förutom att plugga typ. Fan vad jag hatar Personlig Försäljning fattar typ inte ett piss av det. Och prov på onsdag, så jag satsar typ på ett stort feting IG! Kan inte bara någon ta mig till en annan planet, orkar inte skolan nå mer. 

Nä nu ska jag kila, Ha det bra allesammans:D

(Det är inte mina glasögon jag har på bilden. Det är ett av paren som Jenny lånat hem;P) 


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Naaw vad söt du var på bilden :D

2009-03-08 @ 22:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0