Söndag 29 Mars

Tjabba(:
Här var det längesen man skrev men jag har helt enkelt inte haft tid, fullspekat schema hela helgen men det är väl så det ska vara?(: Jag har kommit på att jag typ är beroende av att skriva blogg för dirren när jag inte skriver ett blogginlägg på en dag så blir jag helt stressad typ och tänker att jag måste sätta mig vid datan nu bara för att skriva ett sketet litet blogginlägg som inte änns är intressant för omvärlden. ibland kan saker och ting vara så wierd x) Ja här kommer iallafall en liten resumé av helgen:

Fredags: Först hade jag ju praktik som vanlig och idag var det faktiskt riktigt kul för jag träffade as många som jag kände som kom in på h&m(: Det roligaste var nog när jag träffade min gamla mattelärar Anna från högsatdiet, hon kände inte änns igen mig först men sen kom hon på vem jag var och så började och fråga massa roliga fråger, men henne diggar jag verkligen(: Jag fick också sluta två timmar tidigare för att jag skulle hinna hem och fixa mig eftersom vi sen skulle till Tuna på 18års fest:D Det var nämligen så att Lena B och Lena J fyllde 18! Det blev en trevlig fest med mycket folk, visserligen var det många okända också som kom och gick, men det var kul att träffa folk som man inte ser alltför ofta nuförtiden. Fast sen förtärde jag lite för mycketl alkohol så det blev lite illamående. Men i det stora hela var det trevligt(:

Lördag: Först åkte jag och familjen in till stan en snabbis och jag och mamma gick på Carlings och jag hittade en jätte snygg skinnjacka, men tyvärr hade dom inte den i small:S Men hon i kassan skulle höra om dom kunde beställa hem en bara till mig i min storlek så då blev jag en happy girl(: För jag vill verkligen ha en ny skinnjacka för min gamla var så full och äcklig så jag sålde ju den förra året. Sen åkte vi till mina kusiner och fikade och det var trevligt. På kvällen blev det att åka till Victor och dom för där var det födelsedagsfika för både Victor,hans bror och hans mamma. Så det var mycket släkt där och god mat och gott fika(; Sen fick vi också se Elinas nya kusin Ida, ojoj vad liten hon var hon var typ mindre än en docka. Men hon var typ förtidigt född och hon var bara två veckor gammal. Fatta söt hon var!(: Sen drog jag och Victor till mig och kollade film och bara myste<3

Ja det var väl min helg i stora drag, och idag blir det väl att göra lite APU uppgifter som jag inte änns har börjat med. Nä nu ska jag läa ikapp mig på alla andras bloggar, Ha det bra gott folk:D

Lite bilder sen i Fredags, men jag tappade bort min kamer sen så blev inte mycket fotande men dom här bjuder jag på(:
Födelsedagsbarnen längs ner åt höger(:



Kommentarer
Postat av: Linnea

du måst skicka bilder till mig ;) hihi

2009-03-29 @ 15:38:24
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/
Postat av: jenny

du kanske kan skicka lite bilder till mig sen också? :) Föresten så tror ja att jag drömde om Anna?! :O de var konstigt..

2009-03-29 @ 18:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0