Söndag 15 Mars

tjo(:
Sitter här och äter glass i stora lass(: sista njutningen innan nyttigheterna drar igång, från och med imorgon ska jag svika alla socker bomber och satsa på nytigheterna. Jag ska faktiskt kolla om jag klarar det ända fram till sommaren, kommer nog bli lite knivigt men jag ska allt kämpa på för nu är det beach 2009 som väntar!(:

Gårdagen bestod av långpromis med Amandisen runt skäret och till stallet, där vi blev kvar ett tag. Jag har som aldrig riktigt tyckt om hästar men nu när jag följer med Amanda så ofta till stallet har jag faktiskt börjat ändra åsikt lite. Efter det blev det hem och hoppa in i duschen, fy fablarns vad jag luktade häst;P På kvällen blev det Finalen i Melodifestvilane hos Jennisen med henne,Alex,Ville och Linnea(: Phu vilken spännande omröstning det var, jag och Linnea satt nästan och hoppade i soffan x) Operatjejen vann och det var helt okej tyckte jag, egentligen hade jag inte direkt någon favvo.

Idag vaknade jag och Victor halv tolv:O Sådär länge sover vi då aldrig eller iallfall inte jag.  Jag tycker typ inte änns om att sova så där länge för då känns det som att man missat hela dagen nästan. Men det var ändå ganska skönt för man kände sig som sådär rejält utvilad. För på senaste tiden har det känts som att jag inte sovit typ nå på nätterna och när jag vaknat har min huvud känts som bly, hel wierd;s Nu ikväll kollade jag,Jenny och Amanda + Amandas familj på det här nya programet Wipeout eller vad det heter. Förjävla roligt måste jag bara säga, vissa av människorna som är med kan ju inte vara helt 100;)hehe


Sommar<3

Nu ska jag kila, Ha det gott people:D

Kommentarer
Postat av: Linnea

jag ska smygmata dig med grädde och socker! muhaha ;>

2009-03-16 @ 18:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0