Onsdag 4 Mars

Hallå(:
Har inte skrivit på ett tag känns det som, eller jag vet inte änns när jag skrev sist;P Här kommer iallafall en lite resume;)

Måndags:
-
Var ute och gick med Amanda, Elina och Jokki
-Gjorde morotssoppa med Elina och Jokki och det blev riktigt smarrigt
-Vi kollad sen den här nyaste bondfilmen som jag aldrig kommer ihåg namnet på eller vet bara att den börjar på Q
- Var med Victor på kvällen och vi såg Smekmånaden, snacka om rolig film alltså, kissade nästan ner mig;P Sen sov Ville Pille över hos mig;)

Tisdags:
-
Var ute och sprang
-Städade lite här hemma
-Gick till Amanda och såg lite Hannah Montana, attans vad roligt det var vi nästan avledd av skratt;)
-Gjorde middag med Amanda och Jenny @ Amandas place
-Kollade filmerna Jersey Girl och Changeling, båda var super så om ni inte sett dom se dom!
-Sen tjockade vi i oss fruktsallade också;P Det blev en hel lyckad kväll med mina tjejer<3

Idag har jag då också hunnit med att göra en del. Åkte först in till stan och plockade min ögonbryn på Make up Store, det blev riktigt nice(: Sedan tog jag en pytte liten sväng på stan med Victor för sedan skulle han och träna. När jag kom hem blev det direkt ut och gå med Amanda runt skäret och till stallet. I stallet var vi ett bra tag och hade riktigt roligt för vi Gunnar var där, den karln är en riktigt lirare;P Sen for vi ut och körde Synna och jag fick testa på att köra och det var riktigt nice.


Den här bjuder jag på, Amanda och Jag kör häst;P

Nu ska jag kila för Jokki och Olivia kom, Ha det bra allesammans:D

Kommentarer
Postat av: jokki

Oh, snyggare tjejjor får man leta efter :)

2009-03-04 @ 21:29:35
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0