Onsdag 25 Mars

Hola!(:
Åh jag kollade nyss på posh24 och så såg jag att dom hade lagt in några nya bilder från Zac Efrons nya film 17 Again, jäklarns vad jag längtar till den kommer ut! Då blir det att fixa två biljetter och bänka sig framför bioduken det ska då iallafall jag och Amanda göra;) Man kan ju bara inte få nog av den där grabben alltså;)

Idag har det som vanligt varit en sjukt lång dag men tiden går ju ändå så sabblarns snabbt när jag är där. Men det kanske är för att det är så himla kul. Förmiddagen har beståt av att vara nere i lagret och larma/galja kläder sen på eftermiddagen blev det mycket spring uppe i butiken och träffade jätte många bekanta också. Det är alltid lika kul när ni kommer och hälsar på så fortsätt med det!:D Och idag var det inte lika trötta ben som vandrade hem efter åtta timmars arbete.

Nä nu ska jag fortsätta kolla på Posh24, ha det bra people!:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

TAGGA FÖR LÅNGFREDAGEN! :D:D

2009-03-26 @ 18:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0