Måndag 9 Mars

Hallå(:
Då var det måndag igen och Sportlovet är redan slut, vissa tycker att det har gått jätte söligt men jag tycker det bara har sprungit förbi. Känns som att jag inte har hunnit göra ett piss. Men som tur är går jag ju bara i skola två veckor för sen är det praktik i tre veckor som gäller. Det ska bli så himla skönt och kul plus att efter det är det påsklov, så borta fyra veckor från skolan är väl inte fy skam:D

Idag hade vi skön start på veckan med bara två lektioner. Men dock hade vi prov i svenska men det var ganska chill för man fick ha sina anteckningar man gjort om Shakespear och det var bara fem frågor. Nog för att man skulle utvärdera ganska mycket men jag tror det gick ganska bra om inte annat så fick jag iallafall en extrem skrivkramp.

Jag sa förut att den här veckan är ganska så jobbig med tre prov (ett är ju som sagt redan bortgjort) men idag fick jag veta att vi har två redovisningar också. Hur fan tänkte lärarna egentligen att stoppa allt veckan efter sportlovet. Dom kunde ju ha delat upp det lite bättre kanske, för innan sportlovet hade vi ju typ ingenting. Aja det är väl bara att kämpa på den här veckan ut.

Just det skulle någon vänlig själ kunna tala om för mig hur man stoppar en bild brevid texten. Försökte mig på det på förra inlägget men det blev ju inge vidare. det hade varit super!(:

Nä nu ligger jag efter i bloggläsandet, Ha det bra allesammans:D
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

du typ.. markerar bilden å höger, eller vänsterjusterar den där du t.ex. gör centrerad text :) fattar du ? ;b

2009-03-10 @ 19:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0