Måndag 23 Mars

Hallå(:
Äntligen har APU:n börjat och det var ju as roligt:D Först på morgonen hade jag super mycket pirr i magen men det gick över när jag satt med Olivias mamma på bussen och hon berättade massa till mig som var bra att veta så det var ju snällt av henne. Sen så kom jag ju till H&M och fick träffa all personal och alla var super gulliga och trevliga mot mig(: Jag har mest varit med min handledare Linnea hela dagen och hon är jätte trevlig och snäll. Men det har varit full rulle från klockan tio till kvart över sex. Har fått gå igenom massa grejjer nu första dagen och det är ju skit svårt att komma ihåg allt. Men det fastnar nog efter ett tag. Men jag trodde aldrig att det fanns så mycket att göra på H&M som det ändå gör och det är ändå typ ganska stressigt arbete så det gäller att vara effektiv. På slutet av dagen värkte mina fötter rejält ska jag säga er, men efter att ha gått en hel dag så är det ju kanske inte så konstigt. Så ni får gärna komma och hälsa på mig på H&M nu people!:D

Nu ska kila, pusstjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0