Måndag 2 Mars

Hallå(:
Igår blev det en trevlig kväll a la Amandas place med Antnäsgirlsen(: Eller först gick vi till Jenny och fikade, det huset har alltid fullt med fika och det är nästan de godaste fikat som finns. Vi riktigt tjockade i oss av allt deras fika. Jag vet att jag har sagt det här förut men all mat som jag äter hos Jenny är alltid super gott, det spelar som ingen roll om det bara är spagetti och köttfärsås eller en god chokladkaka. För jag kommer ihåg alltid när jag var och badade med Jennys familj hade dom alltid med sig mackor till stranden och så hade dom alltid med sig till mig också. Jag kommer ihåg att jag älskade dom mackorna och sen skulle jag testa att göra det hemma med samma pålägg och allt men då smakade det inte alls lika gott. Jag tror serri att det är nå magiskt med all deras mat;) hehe

Just det jag tappade tråden lite. Vi gick iallfall hem till Amandas place sen alla girlsen och kollade High School Musical 3, jag och Amanda satt och sjöng med i alla låtar;P Jag riktigt älskar dom filmerna och kan aldrig bli less på dom även om jag ser dom typ hundra gånger. Jag och Amanda kom fram till att det blev fjärde gången vi såg High School Musical 3, lite nötiga vi är kanske. Men resten av girlsen uppskattade filmen så det var nice(: Sen blev det bara att mysa i Amandas soffa och sitta och prata till typ tolv då alla kilade hem.

Idag är det inplanerat prommis med Antnäsgirlsen, jag tycker det är så kul nu på lovet för då umgås vi alla så mycket för sen när det är skola kan det typ ta flera veckor innan man ses. Så det är nice att vi passar på att utnyttja loven för det är väl så det ska vara(:


Zac och Vanessa i High school Musical 3<3

Nu ska jag kila och klä på mig, Ha det bra allesammans:D

Kommentarer
Postat av: Lena

jag hade JÄTTEgärna velat fara ut till halsön med er på fredag men grejen är den (såklart) att jag och Sara ska ta sista minuten till stockholm på fredag om det finns...MEN om de inte finns så kan vi fara:)

2009-03-02 @ 20:41:00
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/
Postat av: Elina

Jag tänkte ba gud vad lätt det gick att läsa, tror det var för att du börjar göra mer styckeindelning :P haha. Hon ser typ gravid ut på bilden :o hon är väl inte det?

2009-03-04 @ 11:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0