Fredag 20 Mars

Tjabba det här är en Miley Cyrus- diggande tjej som skriver;P Har laddat ner två av hennes album och har lyssnat på henne enda sen jag kom hem från skolan, så det har dunkats mycket på Norrbyvägen 18;)hehe

Yes äntligen fredag och ännu en helg har kommit, har varit helt slut idag på skolan men det är inte så konstigt för har inte sovit så speciellt bra inatt. Har bara legat och vridit och vänt på mig hela natten typ känns det som, jag hatar verkligen sånt. Just det nu ska man inte till skolan på en månad, fy så underbart. För det är ju nämligen så att vi har praktik i tre veckor och sen är det ju påsklov en vecka. Så jag kommer nog trivas som fisken i vattnet en månad eller iofersig så är det ju säkert långa arbetsdagar när jag ska vara på H&M men jag tror det kommer bli bra(:

Ikväll blev det att fira Emma på All Star(: Ojoj vilket fränt ställe det var alltså. Helt grymt inret med massor av storbildstv:n och allt. Men det var typ proppat med människor där inne och ljudnivån var ju ganska så hög, man kunde typ inte änns själv höra vad man tänkte. Men annars var det väldigt nice och trevligt folk och god mat(:

Nu är det sängen som väntar, pusstjing
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0