Torsdag 18 Juni

Hallå(:
Nu är jag äntligen hemma igen, åh så skönt det är!(: Känns som jag har varit borta typ en vecka eller nå och ändå är det bara två dagar, sånt där är typ hel knasigt. Men det har faktiskt varit riktigt kul att jobba med alla söta konfrimanderna och sova i prästgården med alla ledare såklart. Nu har vi jobbat varje dag sen i söndags så efter 6 fullspäckade dagar är jag seriöst helt slut! Och vad har vi gjort då. Ja massa saker som: lekt, haft lektioner, lekt igen, haft mer lektioner, promenerat till storsand, dansat salsa och lekt ännu lite mer och massa annat skojj(: Jag fick även ett hemskt besked på tisdags kväll. Men det ska faktiskt bli riktigt skönt med lite ledighet nu under midsommarhelgen, men på måndag är det jobb igen med nya krafter(:



Jag tänkte bara tillägna några ord åt min Farbror Jan Gustafsson som avled i Tisdags. Han var den bästa farbror man någonsin kan få, han var den där glada och skämtsamma typen som alltid fick en att skratta. Han var min enda farbror men han fanns alltid där och fyllde upp tomrummen. Han kommer alltid finnas kvar i våra hjärtan, som en stor person som brydde sig om alla i sin närhet. Men nu vilar han iallafall i frid, och han kommer alltid finnas kvar i våra minnen som en väldigt bra man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0