Tisdag 9 Juni

Hallå(:
Ännu en dag med ledighet(: Idag kom Sara Nilssom förbi mig och fixade mina naglar, hon är sjukt duktig på att måla och designa naglar(: Det tog ungefär 1och en halv timme.  Jag tog en rosa färg på mina naglar så det skulle matcha lite med klänningen jag ska ha på examen, eller blommorna i den. På tal om examen är det fortfarande oklart vad som händer. Vet bara att på fredagen ska jag fira mina tre kusiner som tar studenten och så blir det mottagning hemma hos någon av dom med fika. Och på kvällen blir det att åka till Undbyn och vara med när min kusins bebis blir döpt(: Och sen vet jag inte vars kvällen bär iväg?


Ikväll har jag varit och kollat på balen i stan med Linnea och Amanda P(: Åh vad fina alla var, men det som väckte mest uppmärksamhet är att det typ inte är några som går på balen längre. Nu ikväll var det inte alls så många och jag läste idag i tidningen att igår hade det typ bara varit 47 stycken. Jag menar balen är väl en självklarhet, jag ska då absolut gå på balen! Om jag inte hade gjort det hade jag nog ångrat mig väldigt mycket.

Här är lite bilder på mina naglar, och ja det är mina egna naglar:




Nu väntar lite sen efterrätt, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0