Tisdag 30 Juni

Hello(:
Idag hade jag min tredje körlektion och idag fick jag äntligen köra någon annanstans än på det där jävla övningsområdet;P Fick köra till bergnäset och träna på bromsning, uppväxling och lite annat smått och gott. Idag kändes det ännu bättre än igår så det går framåt tror jag. Efter jag hade kört åkte jag hem med familjen och käkade familjepizza, shit vad länge sen man åt pizza men gott vare då(; Efter det blev jag så sjukt trött så tog mig en powernapp men det hela slutade med att jag sov i drygt två timmar>.<hehe. Just det hör och häpna Maria har gått och skaffat sig en Facebook så nu är det bara att ni tar och blir vän med mig på dirren!

Ikväll blev det först en cykeltur med Jokki(: Kul att hon tänkte på att fara ut och cykla och direkt kopplade det till mig, aja hon är gode bra söt den där tjejen(: Hon hade mycket roliga saker att berätta som hänt dom senaste dagarna, det är ju lite sorligt det där med att man inte träffar alla brudarna så mycket nu för att alla jobbar olika och så. Men jag och jokki kom på att kvällarna får gå i vårat tecken, vi utnyttjar kvällarna till max istället>.<

Efter cykelturen drog jag upp till Jenny och Amanda och där var det bakning av rabarber/jordgubbspaj på gång. Så det blev fika hos Amanda sen, och gissa om det var gott;) Efter det blev det att vi chillade framför tv och bestämde oss för att försöka kolla den där filmen som inte funkade igår, det var bra tänkt för nu funkade det(: Fired Up hete den och den var as rolig, gissa om vi låg i soffan och vred oss av skratt. Det var verkligen en Maria,Jenny och Amanda film;)haha


Lite bilder från i Fredags när vi var och grillade på udden(:


Nu ska jag kila, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0