Tisdag 23 Juni

Tjennare(:
Idag jobb igen i tolv timmar men idag var en mycket lungnare dag(: På förmiddagen fick vi mest bara sitta och lyssna på lite prat och leka en sjukt rolig lek. Eftermiddagen bestod av att alla vi ledare plus konfrimander skulle samla in pengar till någon fattig by ute i världen. Så då fick man välja på att stå och skramla med bössor i stan eller på storheden eller baka. Jag valde såklart baka, inte för att jag bakade så mycket förutom att rulla lite chokladbollar, annars gick vi ledare mest runt och "provsmakade" allt x) Kvällsaktiviteten bestod av en vandring från hägnan upp till kyrkan. Jag och Linnea fick några av  mina söta konfrimander och dom var jätte duktiga(: Förrästen så har jag en konfrimand som är as lik Jacob i Twilight om han skulle ha haft svart hår, det tycker jag är lite grymt!;D

Nu ska jag fortsätta äta lite jordgubbskräm, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0