Tisdag 2 Juni

Hejsan(:
Oj vilken onödiig dag det har varit på skolan idag, vi började tio och skulle bara sitta och lyssna på någon tant som kom från arbetsmiljöverket. Inte allt för roligt, och slutade en timme senare. Kändes inte alls värt det men det är så här mina dagar typ ser ut framöver med en lektion per dag x) Vi gick och pratade med våran lärare i personlig försäljning för att få veta betyg och ja jag fick MVG(: Kändes så bra för jag var så himla orolig för att jag inte skulle få det för då hade jag inte fått mvg i slutbetyg.

Har även hunnit med att vara på en sån här introduktionskurs på ninas, så på måndag börjar teorilektionerna. Nu känner jag att jag snart är på G;D



Dagens Outfit

Topp- H&M
Leggins-Gina
Skor- Zotano
Väska- Vila

Toppen är från den här nya kollektionen fashion against aids. Tycker det är en asbra idé det där med att kändisarna får designa varsin egen tröja. Här är några andra plagg och finns ännu mer ute i butikerna(:


Middagsdags, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: linnea

jag kollade på dom där tröjorna/linnena idag faktiskt! dock var ingen av dom lika snygg som den du har. den fanns inte i affären. vilken kändis är det som har designat den? :)

2009-06-02 @ 20:49:30
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/
Postat av: Lena

ooh, älskar tröjan, du är du alltid så snygg du Maria! :)

2009-06-02 @ 21:09:52
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0