Söndag 7 Juni

Tjabba(:
Haha vet ni vad jag märkte först nu att dom tre senaste inläggen har jag skrivit maj istället för juni, haha hur borta får man vara egentligenx) Tack Sara för att du sa det(:

Igår blev en lungn kväll som jag spenderade med Victor,Jenny och Alex. Vi var ute ett tag och skulle spela 21 men det var så jäklarns kallt så vi bestämmde oss för att gå in och spela kort. Det blev lite hjärter sju och bluffpoker och Victor sög apa i båda;)haha. Sen spelade vi Monopol, seriöst det var ju hundra år sen man spelade det men det var faktiskt helt kul förutom att jag var lite tjurig i början eftersom det inte gick så bra. Ni som känner mig vet ju hur jävla dålig förlorare jag är;) Men sen gick det bättre och jag fick min favvogata norrmalmstorg x) Jenny äge ut oss alla och vann stort. Jokki hör och häpna jag spelade spel;)haha

Efter det typ kring tolvtiden började vi kolla film, Vi hade iallafall tur med vädret-igen. Andra kvällen i rad jag och Victor kollar den. Jag vet vissa tycker dom där filmerna är helt störda men jag tycker dom är as roliga, verkligen min humor. Fast ettan är faktiskt mycke roligare. Men se den om ni vill få er ett gott skratt(:



Kom just på att jag har 20 sidor körkortsteori att läsa till imorgon, bäst att göra det nu då. Pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: sara

såg också den filmen igår! dom har ju fasen spelat in i bälinge :o

2009-06-07 @ 17:02:05
URL: http://saranilsssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0