Söndag 28 Juni

Tjennare(:
Idag sov jag till kvart över elva innan pappa kom och väckte mig, fy vad skönt det var(: fast det kankse inte var så konstig att jag sov så länge kom ju inte i säng förrän vid tre tiden och då var jag seriöst som en sombie x)

Idag har det varit en till helt underbart varm och solig dag! Jag och Amanda har promenerat till stallet, där blev det att fixa lite med hennes hästar och jag fick uppgiften att duscha av alla tre. Det gick suverränt eftersom alla tre är så snälla(: och fick även se Synnas tjockismage, snart borde väl ändå fölet ploppa ut. På hemvägen blev jag och Amanda jagade av en jävla geting som typ aldirg ville ge sig, så vi var tvungen att rycka typ halva vägen hem. Folk måste ha undrat vad vi hållt på med x) hahah

Just det nu är flygbiljetterna bokade för mig och Amanda till Coldplay konserten i Augusti!(: Vi åker dit på Onsdag den 19 och kommer hem söndagen den 23 innan skolan börjar, och vi åker samma plan hem som Cia och Emma(: Fats boende är fortfarande oklart men det löser sig(:


Amandas gullehästar!(:


Nu är det över, sista kapitlet är skrivet. Det här är verkligen "the end of the story"


Nu ska jag hoppa in i duschen, Pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: emma

men maria.. skolan börjar typ 17e ;(

2009-06-29 @ 16:55:03
URL: http://emmaenbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0