Söndag 14 Juni

Tjenna(:
Ännu en planeringsdag har passerat men imorgon börjar vi äntligen jobba på riktigt och får träffa alla de söta konfrimanderna igen(: ska faktiskt bli riktigt roligt och så tror jag att vi ska sova i prästgården några dagar.
Alltså serri var är sommarvärmen?:O Vi som just har fått sommarlov och så börjar dagarna med regn, nä nog får vädret ta och rycka upp sig lite snart tycker jag. Det är såna här dagar man bara skulle vilja ligga i en solstol flera tusen mil härifrån.


Satt just och målade mina naglar med ett nytt nagllacka jag inhandlade för någon dag sedan. Faktiskt skitsnyggt i en rosa metalicton som passar nu perfekt till sommaren(:

Det längst till vänster

Idag börjar ju den här nya serien Priviliged, såg nyss trailern eller vad det kallas till det första avsnittet och det verkar ju bra!(: Haha det är inte så förvånande att jag tycker den verkar bra när det handlar om såna här serier;) Amanda har du sett det första avsnittet?(:

Nu ska jag fortsätta kolla runt på allas bloggar, pusstjing(:


Kommentarer
Postat av: emma

såg den serien i usa ;)

2009-06-14 @ 22:50:22
URL: http://emmaenbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0