Måndag 22 Juni



Tjabba(:
Har kollat dom två första avsnitten av den här nya serien Privileged och den är as bra(: Den var som inte precis som alla andra serier som jag brukar kolla utan lite mer humor i de hela. Tur att det bara finns en säsong och att dom inte ska göra någon mer för annars hade jag varit beroende av den här serien också! Som tur är finns det riktigt shhnygga boys i den här serien också och det är alltid ett plus;) Men det sjuka var ju ändå när jag frågade Amanda här om dagen om hon hade kollat avsnitt två. Då säger tjejen "Jodå, har redan sett ut hela säsongen med 18 avsnitt" Är man en riktigt nöt så är man, haha men jag tycker om dig ändå!>.<


Idag har min start på veckan beståt av jobb  i tolv timmar, så är gode trött nu. Plus att jag klämde in två timmars körkortsteori på middagsrasten. Men man ska inte klaga för det har ju varit kanoners väder ute, så vi fick sitta ute och måla på eftermiddagen med konfrimanderna och det var ju perfekt(:


Dagens Outfit


Linne- H&M
Chinos-Gina Tricot
Kofta- H&M
skor- Ecco
Örhängen- H&M
Väska- H&M


Nu ska jag hoppa i sängen och läsa slutet av "När jag hör din röst", pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: Amanda L

hahaha men jag hade inte så mkt annat för mig, alla andra jobbade juu x)

2009-06-23 @ 13:37:48
URL: http://amandaalarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0