Lördag 6 Juni

Tjohej(:
Idag  har vi tagit en roadtrip till Happis och finland. Jokki var chaffören som vanligt och med i bilen var jag,Jenny, Elina och Linnea. Vi var även en till bil med Elin, persson och några från jokkis klass. Vi startade med ikea som blev en hyffsat snabb sväng för att vara ikea liksom. Jag köpte dock inget men hittade mitt favvo påslakan som var slut förra gången jag var där, men orkade inte köpa det nu så ska vänta till mami pch papi ska dit(: Sen drog vi oss till skopunkten, köpte dock inget där heller fanns inga skor som riktigt föl mig i smaken eller då var det typ storlek 40 kvar. Efter det var de hungriga magar som kilade in på max, ojoj tror aldrig jag varit så hungrig i mitt liv och gott vare. Efter det blev det äntligen alko! Fast jag,linnea och persson var ju minderåriga men vi smet ändå in där och lastade upp lite flaskor i dom andras korgar så dricka fick vi iallafall:D Hittade även min klänning på gina som var slut i lule men så fanns det också en blommig i samma modell och efter mycket om och men så blev det ändå den blommiga klänningen till examen(: Sen var det glada och nöjda tjejor som traskade hem(: Det här turen gör vi då absolut om, visst då tjejer?:D


glömde att fota, men här är iallafall en bild på min klänning(:

Nu ska jag kila, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: sara

maria, de är 6 juni inte 6 maj ;) hehe :D

2009-06-06 @ 19:01:51
URL: http://saranilsssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0