Fredag 26 Juni


Hallå(:
Idag var det våran näst sista jobbdag och den bestod bara av övning i kyrkan plus massa fotande. Jag och Jenny hade ju såklart helt missat att det var idag vi skulle ta kort och inte imorgon så vi kom ditt i typ shorts och tunnika och inte så fixade. För även vi ledare ska visst vara med på gruppfotot. Ja det kanske inte blev så lyckat men tur är ju att det inte är vi ledare som får fotona hemskickade x) haha

Efter vi slutat kring ett blev det att ta en buss in till stan med Jenny, serri så var det två veckor sen jag änns var inne i stan:O Helt sjukt stört för att vara mig. Det var as mycket rea så man blev liksom fast typ i alla butiker. Men jag fyndade ändå lite dock inget på rean;Dhaha. Vi satt även vid vattnet i norrahamn ett tag och väntade på bussen, det var verkligen äkta sommarvärme!

Dagens inköp:
-Gul tubtopp
-Vit t-shirt
- Korallfärgade spetstrollor
-Mönstrat linne


Nu ikväll har vi Antnäsbrudar åkt in till stan för att grilla på udden(: Det var riktigt mys och det var inte heller så mycket folk där. Blev mycket prat och grillning av marsmallows samt pinnbröd, as gott. Sen drog vi hem till Elinas lägenhet ett tag och satt och chillade där och spelade lite kort. Har fortfarande inte riktigt fattat att hon har flyttat hemifrån;P Men det är iallfall verkligen as mysigt i hennes lägenhet(:

Just nu väntar sängen, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du köpt de gula linnet:)?

2009-07-03 @ 19:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0