Fredag 19 Juni

Hejsan(:
Det här blev ingen vanlig midsommarafton med besök på hägnan och umgås med Jennys familj som tradition. Utan våran familj åkte och hälsade på mina kusiner, fast min farbror var inte där. Jag kan inte förstå hur en människa kan lämna ett så stort tomrum efter sig, man kände hela tiden att det var något som saknades. Men jag har fortfarande inte förstått att han lämnat oss, utan hela tiden tänkte jag bara att han inte är där just för stunden. Jag träffade honom för bara några dagar sedan, så just därför är det så otroligt svårt för mig att förstå. Men tänk ändå hur orättvist livet kan vara att man helt plötsligt bara dör, utan att man ens får någon förvarning. Nog för att min farbror hade ett ganska svagt hjärta men ändå. Jag kommer alltid komma ihåg dom sista orden han sa till mig " Maria jag hörde att du hade 14 mvg nu när du gått ut tvåan, och du har ett år kvar. Det här måste vara den bästa nyheten jag fått på länge, jag är väldigt stolt över dig Maria" Tänk att det var dom sista orden han sa till mig när han var vid liv och att jag inte visste det då. Men det var ju ett tecken från honom men det förstod ju inte jag. Ibland kan livet vara alldeles för kort.


Slutpratat om tråkigheter, idag är det ju ändå midsommar!(: Ikväll blir det att umgås med älsklingsflickorna Jenny och Amanda, var så längesen bara vi tre umgick så det ska bli väldigt roligt(:  För nästan ingen annan av tjejerna är hemma här för alla är typ i sina stugor osv. Åh just vid såna här tillfällen vill jag också ha en stuga.

Btw så har jag fått någon E.M.D influensa, lyssnar bara på dom just nu och ja dom är faktiskt töntigt bra! Men jag känner mig riktigt dålig för att jag inte laddat hem Jonas Brothers nya skiva som dom släppte för någon dag sen:O Har hört några låtar och dom är verkligen så sjukt bra<3 Får nog ta och ladda hem det nu på dirren!

Nu var det dags för grillat, Ha en fortsatt trevlig Midsommar allihop!:D pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0