Torsdag 30 Juli

Tjabba(:
Idag har det bara varit en sån här skön hemmafixar dag. Har hjälpt mamma att städa lite tills imorgon och har även hunnit med att fixa såna här tjejgrejjer som typ raka benen, måla nagalrna osv. Satt även ute en halvtimme på min balkong och läste Cosmopolitan, solen stekte riktigt rejält där. Och gissa när jag kom in hade jag fått världens ränder, har inte blivit så brun som jag blev nu på hela sommaren!;O

Ikväll har jag och Amanda dragit in till staden och kollat pulsen på Kalaset(: Vi stod och kollade på Rix Fm festivalen hela kvällen, det var ganska bra men fy fan vad trötta vi blev i benen efter tre timmar. Och det var sjukt mycket folk redan ikväll, så man kan ju bara gissa vad det kommer vara imorgon och på lördag, proppat! Men fy fan vad taggad jag blev inför imorgon och på lördag!!;D


Ja det här är sista kvällen som 17åring, kan inte fatta att min dag redan har kommit!;O Jag kom ihåg när jag tänkte att det var ett halvår kvar tills jag blev 18 och nu är det imorgon!!! Jag hoppas allting blir perfekt på min dag!:D


Lite bilder från kvällen: Jag och Amanda i bussen påväg in till stan, Martin Stenmark i Luleå Hockey tröja, Agnes Carlsson

Nä nu ska jag sova, så jag är utvilad till imorgon, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0